وان استار تقویت و تشویق خانواده در جهت جلب مشارکت خانواده برای پیشبرداهداف و برنامه های کشوردر عرصه فرهنگی و..
تبلیغات
تبلیغات
کسب درآمد لایف کلیک
نوشته شده توسط : کیوان

  

امام علي (ع) پيشواي شيعيان مي‌فرمايد: «اي مردم آن‌گونه كه شما هستيد همان‌گونه نيز بر شما حكومت مي‌شود». اين سخن بيان‌كننده اين است كه حكومت‌ها متأثر از فرهنگ مردمي هستند كه بر آن‌ها حكومت مي‌كنند.

 

نخستين مسأله در مورد اين‌كه دولت چه نقشي در فرهنگ دارد، اين است كه بايد فهميد دولت چيست و چه ارتباطي با جامعه  خانواده و فرهنگ مي‌تواند داشته باشد؟

در مورد مفهوم دولت تاكنون هيچ مفهوم ثابت و مستقلي بيان نگرديده است. اين پرسشي كه «دولت چيست» يكي از ساده‌ترين و در عين حال مبهم ‌ترين پرسش‌هايي است كه در مبحث سياست طرح مي‌شود. پاسخ آن نيز مي‌تواند به همان اندازه مبهم يا ساده ‌انديشانه باشد. به دلايل چندي بايد درخصوص دولت به دقت انديشيد. از نظر عملي مشكل بتوان زندگي را بدون دولت تصور كرد. وجود دولت نه تنها مبيّن وجود مجموعه‌اي از نهادها است بلكه حاكي از وجود نگرش‌ها و شيوه‌هاي اعمال و رفتاري است كه مختصراً مدنيت خوانده شده و به حق جزئي از تمدن به شمار مي‌آيند. به يك عبارت خلاصه و موجزتر بايد گفت كه دولت شامل دو تصور عيني (نهادها) و ذهني (نگرش‌ها) است.

دوم اين كه دولت نهادي منفعل و بي‌طرف نيست كه بتوان آن را ناديده گرفت و نه حاصل تصادف صرف و ساده است. زيرا كه دولت داراي يك ريشه تاريخي بوده و ساخت آن در طي مرور زمان شكل گرفته و خود هم در تأثيرپذيري از اجتماع است و هم بر آن مؤثر است.سوم اين كه شكل ديگري كه بر ابهام و پيچيدگي مفهوم دولت مي‌افزايد اختلالات با مفاهيم ديگري است كه ارتباط نزديكي با مفهوم دولت دارند از جمله جامعه، جماعت، ملت، حكومت، سلطنت، حاكميت و جز آن.

 

به گزارش سرویس

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
:: برچسب‌ها: قویت و تشویق خانواده در جهت جلب مشارکت خانواده برای پیشبرداهداف دولتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

خیلی از ما شاید تا الان فکر میکردیم حداکثر 10 یا 20 سیستم وبلاگدهی رسمی فارسی وجود داره اما بهتر هست که بدونید بیشتر از 800 سیستم وبلاگدهی رسمی و غیر رسمی ثبت شده است.
با انتشار نسخه رایگان اسکریپت نصب سیستم های وبلاگدهی شما تنها با چند کلیک ساده میتوانید یک سیستم وبلاگدهی بسازید و این دلیل افزایش خیره کننده سیستم های وبلاگدهی است.

برای اشنایی با سیستم های رایگان به ادامه مطلب توجه کنید...

 



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: سیستم های وبلاگدهی برتر , سیستم وبلاگ رایگان , پسوند سایت رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

جزوه فیزیک پیش ( چهارم) رو واستون تو این پست قرار دادم.

 

این جزوه بصورت کتاب هستش. جزوه فیزیک پیش فصل به فصل کتاب فیزیک پیش رو شامل میشه.

به قلم بسیار شیوا و روان نوشته شده و جزوه فیزیک پیش از لحاظ علمی هم میتونه بسیار بهتون کمک کنه.

جزوه فیزیک پیش به صورت دو کتابچه که هر کدوم شامل یک نیم سال هستش میباشد.

جزوه فیزیک پیش

جزوه فیزیک پیش جوری تنظیم شده که بتونه مشکلتون رو واسه تست زنی فیزیک تا حد زیادی حل کنه.

امیدوارم از جزوه فیزیک پیش راضی باشین. بهای این جزوه یا همون کتابچه هم فقط یک صلوات هستش.

 

 

برای دانلود جزوه فیزیک پیش  بر روی این قسمت کلیک کنید.

 

 

نام فایل : جزوه فیزیک پیش
حجم : ۳.۳۵ مگابایت


:: موضوعات مرتبط: کتب آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیزیک پیش سال چهارم , جزوه فیزیک پیش سال چهارم , دانلود رایگان جزوه فیزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

آموزش ورود به بورس

 

با توجه به بازدهی خوب بورس تهران افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌اند در این بازار حضور یابند و سرمایه‌ مازادشان را در بورس سرمایه‌گذاری کنند. برخی افراد به اشخاص عادی  توصیه می‌کنند وارد بورس نشوند. بسیاری هستند که افراد تازه‌کار را از ورود به بورس منع می‌کنند و دلیل اینکار را پرریسک بودن این بازار و امکان مسدود شدن سرمایه برای مدت طولانی می‌دانند، در حالی که اگر افراد تازه‌کار، دانش و آموزش‌های لازم و تجربیات کافی را بدست بیاورند، می‌توانند مانند افراد حرفه‌ای که در بازار بورس فعال هستند سرمایه‌گذاری‌های پر سود انجام دهند و موفق باشند.
 
در این مطلب کاربردی قصد ما این است که نحوه شروع سرمایه‌گذاری در بورس را بصورت ساده و کلی، برای شما شرح دهیم. لینک‌های مهم برای آغاز سرمایه گذاری در  بورس در انتهای مطلب وجود دارد.
 
 
روش خرید و فروش سهام در بورس
 

 



:: موضوعات مرتبط: بورس , اموزش بورس , ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

پرسش ها و پاسخ های متداول در مورد بورس:

سؤال 1) بورس اوراق بهادار چیست؟
 
برای هـر کالایـی معمولا یک بازار وجود دارد، بازار خودرو، بازار سیمان، بازار فرش، بازار طلا. بعضی ازز بازارها سنتی اند و خاطره انگیزند، بعضی هم پیشرفتـه و امروزی. اما همه بازارها، یک ویژگی مشتـرک دارند: آنهم اینکه در آنها، کالاها یا به عبارت دیگر، دارایی های مختلف خرید و فروش می شود، پس مشخص شد که در تعریف کلی، بازار، محل خرید و فروش دارایـی است. اما دارایی چه انواعی دارد. در یک طبقه بندی کلی، دارایی به دو نوع دارایی واقعی و دارایی مالی تقسیم بندی می شود.

اجازه بدهید با یک مثال، در این باره توضیح دهیم. خودرو یک دارایی واقعی یا مشهود است، اما سهام کارخانه خودروسازی، یک دارایی مالـی است، یا مثلا سیمان یک دارایی واقعی است، اما سهام کارخانه سیمان سازی یک دارایی مالی.
بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که به دارایی واقعی، دارایی مشهود و به دارایی مالی، دارایی نامشهود یا کاغذیی هم گفتـه می شود.

حالا که با تعریف دارایی های مالـی اشنا شدید، به سراغ مفهوم بورس می رویم. بورس بازاری است که در آن، انواع دارایی های مالی خرید و فروش می شود. دارایی هایی مثل سهام شرکت بزرگ و سودآْور از صنایع مختلف و متنوع مثل خودروسازی، سیمان، مخابرات، بانک و..... این بازار هم قانونی است، هم مطمئن، هم پیشرفته و هم سودآور.

افرادی که ازطریق بورس، سهام شرکت ها را می خرند یا در واقع در بورس سرمایه گذاری می کنند، به نسبت سهامی که خریده اند، در منافع ان شرکت سهیم خواهند شد و چون اغلب شرکت های بزرگ و معتبر در بورس پذیرفته می شود، بنابراین احتمال کسب سود هم در بورس بیشتر است. البته برای انتخاب سهام شرکت ها باید به نکات مهمی توجه داشت که در برنامه های بعدی، به آنها اشاره خواهیم کرد. نکته دیگر اینکه در بورس، صرفا سهام شرکت ها خرید و فروش نمی شود، بلکه سایر انواع اوراق بهادار مثل اوراق مشارکت نیز داد و ستد می شود که در برنامه های اینده به تفصیل درباره آنها توضیح خواهیم داد.
 
 

سؤال 2) افرادی که سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را خریداری می کنند، چگونه سود کسب می کنند؟
 
 

افرادی که سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را خریداری می کنند، از دو محل سود بدست می آورند:

1- سود سالیانه شرکت ها . شرکت ها معمولا در پایان هر سال، سودی را بین سهامداران خود توزیع می کنند. درصورتی که شرکت عملکرد قابل قبولی داشته باشد، سود بهتری نیز بدست می آورد که بخشی از این سود، بصورت نقدی بین سهامداران توزیع شده و برخی هم صرف برنامه های توسعه ای شرکت می شود.
 
2- دوم، افزایش قیمت سهم . هر اندازه عملکرد و برنامه های شرکت بهتر باشد، متقاضی برای خرید سهام آنن شرکت نیز در بورس، بیشتر خواهد بود و این امر، باعث می شود قیمت سهام شرکت افزایش یابد. بنابراین، اگر فرد، سهام شرکت خوبی را انتخاب کرده باشد، علاوه بر دریافت سود نقدی، از محل افزایش قیمت سهام آن شرکت نیز سود بدست خواهد آورد.
 
 

لطفا به ادامه مطلب توجه کنید...



:: موضوعات مرتبط: بورس , اموزش بورس , ,
:: برچسب‌ها: پرسش های اصلی درمورد بورس , سوالات متداول درمورد بورس , درباره بورس چه میدانیم؟ , همه چیز درباره بورس , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

راه کاری برای تازه کاران بدون ریسک 

تالار مجازی بورس، یک پیشنهاد جذاب برای تازه واردها

اگر نگران آن هستید که با سرمایه گذاری در بورس، ضرر و زیان کنید، توصیه می کنیم قبل از سرمایه گذاری واقعی در بورس، سرمایه گذاری در فضای شبیه سازی شده بورس را تجربه کنید؛ سامانه اینترنتی تالار مجازی بورس ایران به نشانی www.irvex.ir این امکان را برای شما فراهم می کند.
تالار مجازی بورس ایران با شبیه‌سازی فضای واقعی بورس، به شما کمک می کند که بدون نیاز به پول و بدون آن‌که ریسکی متوجه شما شود، سرمایه‌گذاری براساس شرایط واقعی بورس را تجربه کنید، چون قیمت سهام و سایر شرایط در این تالار، تا حد بسیار زیادی، منطبق با شرایط واقعی بورس است، بنابراین شما می توانید مهارت خود در سرمایه گذاری و کسب بازدهی از بورس را با سایر کاربران تالار مقایسه کنید.

اگر جزو 5 نفری باشید که بیشترین بازدهی را در رقابت های تالار کسب می کنید، از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار به شما اعتبار واقعی جهت خرید سهام، به عنوان جایزه اعطا خواهد شد. همچنین انواع متون آموزشی الکترونیک از طریق این تالار، برای شما بصورت رایگان در دسترس است. پس فرصت را از دست ندهید. شعار تالار مجازی این است:

"بدون پول و بدون ریسک، در بورس مجازی سرمایه گذاری کنید و سهام جایزه بگیرید"
 


:: موضوعات مرتبط: بورس , اموزش بورس , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری مجازی در بورس , بورس مجازی , تست بورس , ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 اطلاعات لازم برای سرمایه گذاری در بورس

 

 

گام های سرمایه گذاری در بورس
 
به دنیای بورس خوش آمدید، برای سرمایه گذاری در بورس، باید گام های زیر را طی کنید:

گام اول: مطالعه، مشورت و توجه به اصول سرمایه گذاری در بورس
 
گام اول برای سرمایه گذاری در بورس، مطالعه و شناخت کافی درباره این بازار، مشورت با افراد حرفه ای و تعیین هدف از سرمایه گذاری در بورس است. توصیه می کنیم به اصول زیر توجه داشته باشید:
 
 
لطفا به ادامه مطلب توجه کنید...
 


:: موضوعات مرتبط: بورس , اموزش بورس , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری در بورس , اطلاعات اولیه درباره بورس , پایه بورس , علم بورس , بورس به زبان ساده ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

سفارش بالا بردن رتبه سایت

 

در این قسمت ما برای شما امکانی را فراهم کرده ایم که برای بالا بردن رتبه سایت یا وبلاگتان میتوانید از ان استفاده کنید بدین صورت که ما تنظیمات و سفارشات ثبت لینک سایتتان یا وبلاگتان را  در تعداد بسیار بالایی از سایتهای دیگر انجام میدهیم و این امر موجبات بالا رفتن مار بازدید سایت و بالا رفتن رنکینگ شما خواهد شد

برای سفارش این بسته خدماتی میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن رنک , رنکینگ سایت , رنک وبلاگ , بابردن بازدید وبلاگ , بالا بردن امار بازدید وبلاگ , بالا بردن امار بازدید سایت , بک لینک وبلاگ , بک لینک سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورس

معاملات سهام در بورس تهران از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به جز روزهای تعطیل عمومی، از ساعت 9 تا 12:30 از طریق تالارهای معاملات انجام می‌شود. معاملات سهام فقط از طریق سامانه معاملات بورس که یک  سیستم کاملاً مکانیزه است، قابل انجام است و داراندگان سهام نمی‌توانند خارج از سامانه معاملاتی اقدام به خرید و فروش اوراق بهادار کنند و معاملات باید حتما از طریق کارگزاران رسمی انجام شود.

در حال حاضر علاوه بر تالار حافظ که تالار اصلی معاملات (واقع در تهران، خیابان حافظ، شماره 192) میباشد، تالارهای دیگری توسط بورس یا شرکت‌های کارگزاری در شهرهای دیگر دایر شده‌اند که سهامداران می‌توانند با مراجعه به آنان از تسهیلات مستقر در این تالارها از جمله سیستم‌های نمایش‌گر قیمت و سفارش‌ها، بروشورهای اطلاع‌رسانی و دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده استفاده کنند.

همه افراد برای شروع معامله در بورس، به کد سهامداری نیاز دارند که باید از طریق یکی از کارگزاران دریافت کنند. برخی از کارگزاری‌ها امکان ثبت‌نام و دریافت کدسهامداری را بصورت غیرحضوری در سایت‌شان تدارک دیده‌اند و افرادی که قصد دارند در بورس سرمایه‌گذاری کنند، از هرنقطه که باشند می‌توانند با تکمیل فرم‌ها بصورت آنلاین، اقدام به  دریافت کدسهامداری نمایند.

ادامه مطلب را ببینید...



:: موضوعات مرتبط: اموزش بورس , ,
:: برچسب‌ها: نحوه خرید سهام در بورس , بورس غیر حضوری , بورس بدون مراجعه ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

چند توصیه برای حفظ و ارتقاء امنیت وبلاگ
 
 
 
 
1.کلمه عبور ساده انتخاب نکنید.

عباراتی ساده مانند 12345 و یا خود نام کاربری، سال تولد و دیگر عبارات قابل حدس را به عنوان کلمه عبور انتخاب نکنید و همچنین از کلمه عبور یکسان برای سایتهای مختلف (مثل ایمیل یا وبلاگهای دیگر) استفاده نکنید.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: حفظ و ارتقاء امنیت وبلاگ , امنیت در بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 امنیت در وبلاگ نویسی

تلخترین اتفاقی که برای یک وبلاگنویس ممکن است پیش بیاید شاید همان هک شدن وبلاگ و خارج شدن مدیریت وبلاگ از دست او باشد ، حال ما باید چه کنیم تا هک نشویم؟

 

 

ادامه مطلب را ببینید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت وبلاگ , جلو گیری از هک وبلاگ , امنیت در بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 تبادل لینک همیشه مفید نیست

ین مطلب به دلیل سوء استفاده برخی سایت ها از وبلاگ ها و کاربران ناآگاه ، به وسیله تبادل لینک های غیر مفید ، بطور اختصاصی توسط مرجع راهنمای وبلاگ نویسان منتشر شده است.

 

بی شک یکی از اصلی ترین عوامل افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل (رنک گوگل) ، وجود لینک شما در سایت ها و صفحات اینترنتی مختلف و یا در اصطلاحتبادل لینک می باشد که به نوعی جلوه دهنده محبوبیت وبلاگ یا سایت شما  خواهد بود. امروزه اکثریت کاربران بر این عقیده هستند که هرچه با وبلاگ ها و سایت های دیگر تبادل لینک داشته باشند به نفع آنهاست و باعث افزایش رنکینگ گوگل آنها خواهد شد ، اما همیشه اینطور نیست. اکنون سوال این است که چه تبادل لینک هایی مفید و باعث افزایش رنک گوگل و کدام بی تاثیر و حتی باعث کاهش رتبه یک وبلاگ می شود؟!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: تبادل لینک رایگان , تبادل لینک با تعداد بازدید بالا , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

تبادل لینک همیشه مفید نیست !!!

ین مطلب به دلیل سوء استفاده برخی سایت ها از وبلاگ ها و کاربران ناآگاه ، به وسیله تبادل لینک های غیر مفید ، بطور اختصاصی توسط مرجع راهنمای وبلاگ نویسان منتشر شده است.

 

بی شک یکی از اصلی ترین عوامل افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل (رنک گوگل) ، وجود لینک شما در سایت ها و صفحات اینترنتی مختلف و یا در اصطلاحتبادل لینک می باشد که به نوعی جلوه دهنده محبوبیت وبلاگ یا سایت شما  خواهد بود. امروزه اکثریت کاربران بر این عقیده هستند که هرچه با وبلاگ ها و سایت های دیگر تبادل لینک داشته باشند به نفع آنهاست و باعث افزایش رنکینگ گوگل آنها خواهد شد ، اما همیشه اینطور نیست. اکنون سوال این است که چه تبادل لینک هایی مفید و باعث افزایش رنک گوگل و کدام بی تاثیر و حتی باعث کاهش رتبه یک وبلاگ می شود؟!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: تبادل لینک رایگان , تبادل لینک با تعداد بازدید بالا , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

  نکاتی برای ساخت بهتر وبلاگ

 

هیچ قانون سخت و قاطعی برای بوجود آوردن یک وبلاگ وجود ندارد. با رعایت چند نکته وبلاگ نویسان می توانند میزان مقبولیت وبلاگ خود را افزایش دهند. 

به موضوع اهمیت دهید. 

در یک وبلاگ موضوعات مختلفی می تواند وجود داشته باشد. ولی مطالب موجود در هر شاخه باید متناسب با یک موضوع مشخص باشد. بازدید کنندگان وبلاگ شما وقتی وارد شاخه مورد علاقه خود می شوند دوست دارند مطلبی متناسب با موضوع که مورد پسند آنها قرار گرفته است پیدا کنند. پس آنها را ناامید نکنید. بیشتر خوانندگان وبلاگ علاقه ای به دانستن اینکه مثلاً شما برای صبحانه چه خورده اید ندارند! اگر چه ممکن است برای آنها میزان کالری یک صبحانه معمول جالب باشد. یک موضوع برای وبلاگ خود تعیین کنید و به آن بچسبید! در این صورت می توانید مطمئن باشید که افرادی علاقه مند به موضوع انتخابی وجود دارند که دوباره به وبلاگ شما سر می زنند. چون شما همان چیزی را فراهم می کنید که آنها می خواهند. 

وبلاگ خود را آموزنده نگه دارید. 
 
ادامه مطلب را ببینید...


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن رنک گوگل , بالا بردن سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

 بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو

دوستان بسیار زیادی می‌پرسند که چطور می‌شود پیج رنک خود را افزایش داد و در صفحات اول نتایج جستجو در سایت هایی مثل گوگل و یاهو ، سایت یا وبلاگ خود را مشاهده کرد.در این بخش ۵ نکته مهم را یادآوری می کنیم.
حتما شما می‌دانید که پیج رنک چیست؟
Rank یک معیار است که ما به صورت یک عدد صحیح بین ۰ تا ۱۰ می‌بینیم و گوگل به وسیله آن صفحات را مرتب می‌کند. به عبارتی هر چه Page Rank بالاتر، در موتور جستجوی گوگل در جای بهتر!

تنها سایتهای بسیار کمی هستند که PageRank آنها ۱۰ باشد و این یک پیج‌رنک فوق‌العاده محسوب می‌شود. پیج رنک معمولا بسته به پیشرفت سایت ، آمار بازدید ، وجود لینک سایت شما در سایت ها و سابقه فعالیت سایت شما ، گاهی چند ماه یکبار و گاهی سالانه تغییر می یابد.
توجه دارید که ما پیج رنک بالا را فقط برای بیشتر در نتایج جستجو پیدا شدن می‌خواهیم و هیچ مزیت دیگری ندارد ، پس نکات زیر در این مورد بیشتر به شما کمک می‌کند.

 

 

ادامه مطلب را ببینید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو , بهینه کردن بلاگ , سئو وبلاگ , سئو بلاگ , بالا بردن رنک بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 تاثیر بلاگ بر فضای مجازی و دنیای حقیقی چیست؟! در جهان مجازی کنونی، بسیاری از افراد بلاگ دارند و بسیاری نیز می خواهند بلاگی برای کارهای شخصی، شغلی و غیره داشته باشند. ولی واقعا چرا باید بلاگ درست کرد؟

نیازی نیست HTML یاد بگیرید.

یکی از بزرگ ترین موانعی که بیشتر سازندگان تازه کار وب سایت با آن دست و پنجه نرم می کنند، آگاهی نداشتن از روش ساخت یک صفحه وب است. بلاگ ها این مشکل را رفع کردند. تنها کار لازم این است که درون یک باکس چیزهایی را که می خواهید تایپ می کنید و نرم افزار بلاگ به طور خودکار آن را به یک صفحه وب تبدیل و در دنیای وب منتشر می کند تا همه آن را ببینند.

 

 

لطفا به ادامه مطلب توجه کنید...



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: اهمیت ساخت یک وبلاگ , نیاز به ساخت وبلاگ , ساخت بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

 

اشتباهات رایج در ساخت یک وبسایت یا وبلاگ 

 عدم رعایت بسیاری از نکات می تواند تاثیر بسزایی در عدم موفقیت و مقبولیت یک وب سایت در نزد مخاطبان داشته باشد.شاید بسیاری از این نکات در ابتدا بسیار ابتدائی به نظر برسند اما عدم رعایت آنها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. بنابر این با این نکات آشنا شودید ولی آنها را انجام ندهید !؟

استفاده از کدهای قدیمی

وب سایت رابطه مستقیمی با تکنولوژی دارد و تکنولوژی نیز دائما در حال رشد و پیشرفت است. یکی از مواردی که باید در یک وب سایت استاندارد رعایت شود بروز بودن کدهای HTML,XHTML,CSS و … با استاندارد های سازمان بین المللی استانداردهای وب W3C است . رعایت این استانداردها فواید بسیار زیادی برای وب سایت ها خواهد داشت .

برای آشنا شدن با آخرین استاندارد ها سری به وبسایت w3school بزنید.

استفاده از تصاویر گیج کننده و آزار دهنده

زمانی که اینترنت شروع به کار کرد مردم بسیار هیجان زده بودند برای اینکه بتوانند مطالب و اطلاعات خود را هر چه زودتر منتشر کنند و گسترش دهند ، وکمتر در فکر خوانایی و نحوه نمایش آن بودند . بنابراین در انتخاب تصاویر و نحوه نمایش مطالبشان دقت خاصی نداشتند و استانداردی نیز برای آن موجود نبود ،اما امروزه با افزایش رغابت در عرصه اینترنت و همچنین تعیین استانداردها ، نحوه نمایش اطلاعات و انتخاب تصاویر و گرافیک وب سایت بسیار تعیین کننده است. در انتخاب یک تصویر مناسب علاوه بر زیبایی ، نکات دیگری نیز مورد توجه قرار می گیرد مانند گویایی ، هم خوانی با مطالب وب سایت ، حجم و همچنین عدم انحراف ذهن مخاطب. بنابراین سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که موجب آزردگی مخاطبانتان نشود.گاهی زیبایی در سادگی نهفته است.

استفاده از فونت های غیر استاندارد

وب سایتی را در تصور کنید که فونت های استفاده شده در آن در کامپیوتر شما موجود نیست و محتویات این وب سایت به شکل یک زبان مریخی نمایش داده می شود.!؟

فونتها از اجزاء اصلی تشکیل دهنده یک وب سایت هستند که عدم رعایت استاندارد در استفاده از آنها می تواند باعث عدم مقبولیت و یا کارایی وب سایت شما باشد.از فونتهایی استفاده کنید که با تمامی سیستم ها و مرورگرها سازگاری داشته باشد.فونتهای استاندارد زیادی برای زبان انگلیسی وجود دارد ولی در زبان فارسی بیشتر از فونت Tahoma برای متن ها و از Arial و یا Time برای عنوانها استفاده می شود.در انتخاب اندازه فونتها نیز بسیار دقت کنید زیرا همه با هر توانایی دیدی باید بتوانند مطالب وب سایت شما را بخوانند.از دستورات Css برای تعیین فونتهای جایگزین استفاده کنید، به این معنا که در صورت پشتیبانی نکردن یک فونت ، جایگزینی برای آن موجود باشد .

استفاده از رنگ زمینه نامناسب

مطالب داخل وب سایت برای استفاده و مطالعه مخاطبان در وب سایت قرار داده شده است، بنابر این برای بهتر دیده شدن این مطالب برای مخاطبان باید تفاوت رنگی مناسبی بین فونت ها و پس زمینه وجود داشته باشد (contrast)، بنابر این در انتخاب رنگ فونتها و پس زمینه آنها دقت کنید تا دچار اشتباه نشوید. سعی کنید رنگ تیره تر را برای فونتها انتخاب کنید .

جدول ها (Table )

ادامه مطلب را ببینید...

 



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: بهینه کردن وبلاگ , خطا در ساخت وبلاگ , نکات کلیدی وبلاگ نویسی , اشتباهات رایج در وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

حل مشکل اجرا نشدن فایل های pdf 

نکته ی فوق العاده مهم ( که البته شاید خودتون بلد باشین ) :

شاید تا حالا براتون این اتفاق افتاده باشه که فایلی pdf رو از اینترنت دانلود کرده و به یک نام در کامپیوترتون ذخیره کرده باشین و بعدا که میخواستین اونو استفاده کنین متوجه شدین که باز نمیشه و پیغام خطا میده و خیلی افسوس خوردین و البته اعصابتون هم به هم ریخته و مجبور شدین حذفش کنین. ولی دست نگه دارین.شاید با خوندن این پست مشکلتون برطرف بشه.

البته همونطور که گفتم شاید خیلی هاتون علت این کار و طریقه ی رفع مشکل رو بدونین ولی باز هم فکر میکنم گفتنش از نگفتن بهتر باشه.

علت اینه که برخی از نرم افزارهای pdf خوان فقط نام های لاتین رو میشناسن و قادر به شناسایی نام های فارسی نیستن. این مشکل زمانی پیش میاد که شما نام فایل pdf مورد نظر رو به صورت فارسی نوشته باشین و یا حتی اگه نام اون فایل هم به صورت لاتین باشه و پوشه یا درایوی که اونو در داخلش ذخیره کردین دارای نام فارسی باشه باز هم این نرم افزارها قادر به شناسایی این فایل ها نیستن و پیغام خطا ظاهر میشه و فایل باز نمیشه.

مثلا در آدرس زیر چون در مسیر ذخیره ی فایل یک پوشه با نام فارسی وجود داره، فایل pdf اجرا نمیشه.

e:\freedaneshsaraکتاب 1

 اولین راه حل مشکل : برای حل این مشکل، باید نام فایل و نام پوشه ای که در داخلش نگهداری میشه رو به صورت لاتین در بیاریم. به همین سادگی...

(باز هم میگم که این مشکل ممکنه برای برخی از نرم افزارها وجود داشته باشه)

دومین راه حل مشکل : بعد از تغییر زبان اگر مشکل حل نشد بدون باز کردن برنامه های جانبی بروی فایل پی دی اف کلیک راست کرده و ان را  با مرورگر خود باز کنید اگر در سیستم مرورگر کروم دارید میتوانید از ایست برنامه های باز شده از ان استفاده بفرمایید.

 

نظرتون در مورد این پست چیه؟

 

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل اجرا نشدن فایل های pdf , بازکردن فایل پی دی اف بدون برنامه , باز کردن پی دی اف خراب , فایل های pdf , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

سلام دوستان عزیزم

 

با توجه به درخواست های زیادی که بازدیدکنندگان محترم در خصوص آموزش ساخت وبلاگ و مسائل مربوط به وبلاگنویسی داشتند تصمیم گرفتم تا این آموزش ها رو به صورت تصویری و قدم به قدم بذارم.

شما میتونین این آموزش ها رو با حجم بسیار کم دانلود کرده و مورد استفاده قرار بدین.

در ضمن مطالب دیگری در زمینه ی وبلاگ نویسی و کامپیوتر در پست مربوط به کامپیوتر و اینترنت قرار گرفته که میتونین استفاده کنین.

 

این آموزش ها به مرور تکمیل  شده اند.

آموزش ساخت وبلاگ   

آموزش ارسال مطلب جدید در وبلاگ

آموزش موضوع بندی وبلاگ

آموزش ویرایش مطالب قبلی وبلاگ   

آموزش لینک کردن وبلاگ های دوستان و پیوندهای روزانه  

آموزش تایید یا ویرایش نظرات وبلاگ   

 

لطفا نظرات خودتون رو در مورد این آموزش ها برام بذارین.

 



:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی , ,
:: برچسب‌ها: اموزش ساخت وبلاگ , وبلاگ سازی , را اندازی وبلاگ , نحوه ساخت صفحه اینترنتی , ساخت بلاگ , وبلاگ در سه سوت ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

سلام دوستان عزیزم

تو این پست لینک تعدادی از روزنامه های کشور و همچنین دایره المعارف ها و فرهنگ لغت ها رو گذاشتم که شاید مورد استفاده تون قرار بگیره. ( البته شاید ... )

فرهنگ لغت ها و دایره المعارف ها

لغت نامه دهخدا

فرهنگ واژگان فارسي به فارسي

سايت فارسی ديک

فرهنگ لغت و ترجمه

فرهنگ لغت همراه با ترجمه

واژه نامه چند زبانه

فرهنگ آريانپور(فارسی - انگليسی)

ديكشنري آنلاين انگليسي و فارسي

 

فهرست روزنامه ها

همشهري

خراسان

اطلاعات

شرق

ايران

جام جم

جمهوري اسلامي

خانه ملت

ابتكار

ابرار

رسالت

اسرار

خبر آنلاين

حمايت

ايران ديلي - به زبان انگليسي

تهران تايمز - به زبان انگليسي

بهار

آفرينش

تفاهم

آسيا

خبر جنوب

فرهنگ آشتي

مردم سالاري

آرمان

فرهيختگان

وطن امروز

روزنامه رسمي

هموطن سلام

تفاهم

گسترش

نسل فردا

روزگار

نيازمندي هاي تهران

سياست روز

كار و كارگر

افسانه

فناوران

عصر مردم

شاپرك - روزنامه جوانان و نوجوانان

دنياي اقتصاد

جهان صنعت

ابرار اقتصادي

اقتصاد پويا

صبح اقتصاد

جهان فوتبال

ايران ورزشي

نود

گل

خبر ورزشي



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

مطالب ، نمونه سوال ، چک لیست ، طرح درس ، روش تدریس

پایه های : اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم

سلام دوستان عزیزم

برای راحتی کار شما عزیزان در پیدا کردن مطالب مربوط به پایه های مختلف به صورت یک جا و اطلاع از بروز رسانی محتوای هر پایه و هم چنین کمتر شدن تعداد پست ها، تصمیم گرفتم تمامی مطالب مربوط به پایه های اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم رو در قالب یک پست ارائه کنم که امیدوارم خوشتون بیاد و البته مورد استفاده تون هم قرار بگیره.

نکات مهم :

۱- ازتون خواهش میکنم اگه نمونه سوال ، چک لیست ، طرح درس و یا هر مطلبی مربوط به پایه های مختلف دبستان در اختیار دارین که فکر میکنین میتونه به درد سایر دوستان هم بخوره ، برام بفرستین تا با نام خودتون در پایه ی مورد نظر بذارم.

شما میتونین مطالب خودتون رو به ایمیل دبستان آنلاین به آدرس زیر بفرستین و به منظور این که من سریعتر ایمیلم رو چک کنم لطفا بعد از فرستادن مطالب، از طریق قسمت نظرات وبلاگ،خبر فرستادنش رو بهم بدین.

آدرس ایمیل دبستان آنلاین :     dabestanonline@gmail.com

۲- برای مشاهده ی مطالب مربوط به هر یک از پایه های اول تا ششم و هم چنین مطالب متفرقه و جالب و خواندنی در مورد مقطع ابتدایی، بر روی نام پایه ی مورد نظر کلیک نمایید. درضمن به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان و آگاهی از تغییرات مطالب مربوط به هر پایه بدون باز کردن اون ، تاریخ آخرین بروز رسانی مطالب مربوط به هر پایه رو در مقابلش نوشتم.

  

  نام پایه

تعداد 

مطالب

تاریخ

بروز رسانی

پایه اول 

کلیک کنید

۲۰

۰۲/ ۱۰/ ۹۱

پایه دوم

کلیک کنید

۱۴

۲۰/ ۱۰/ ۹۱

پایه سوم

کلیک کنید

۳۴

۰۶/ ۱۰/ ۹۱

پایه چهارم

کلیک کنید

۱۹

۲۵ / ۰۹ / ۹۱

پایه پنجم

کلیک کنید

۷۵

۲۵ / ۰۹ / ۹۱ 

پایه ششم

کلیک کنید

۸۱

۱۹/ ۱۰/ ۹۱

چک لیست

کلیک کنید

۲۷

۰۲/ ۱۰/ ۹۱

روش تدریس و ...

کلیک کنید

۱۴

۲۰ / ۰۸ / ۹۱

 

لطفا نظرات،انتقادات و پیشنهادات خودتون رو در مورد این پست اینجا بذارین.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

باسلام

در این پست براتون مطالب جالبی در زمینه ی کامپیوتر و اینترنت و وبلاگنویسی گذاشتم.

در بعضی از مطالب آدرس منبع وجود نداره.در همین جا از اون دوستانی که زحمت تهیه ی این مطالب رو کشیدن تشکر میکنم و اجازه میخوام که اونا رو در اختیار دوستان دیگه هم بذارم.

این پست به مرور زمان کامل تر می گردد.

آخرین بروز رسانی این پست : ۲۶/ ۰۹/ ۹۱

 

  مشاهده ی تمامی مطالب مربوط به کامپیوتر،اینترنت و وبلاگ نویسی

 

  لطفا نظر خودتون رو در مورد این پست اینجا بذارین

 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

 

سلام دوستان عزیزم

تصمیم گرفتم این دفعه یه پست اختصاصی واسه شما همکاران عزیزم بزنم.یعنی مطالب این پست بیشتر از این که به درد دانش آموزان یا والدینشون بخوره ، میتونه مورد استفاده ی  معلمان قرار بگیره.

در ضمن تمام مطالبی که واسه دانلود در این پست یا سایر پست های وبلاگم قرار گرفته دارای حجم بسیار کمی هست و یه وقت در صورت محدودیت دانلود نگران این مساله نباشین.

یه چیز دیگه هم این که برخی از مطالب این پست رو برای دانلود و بقیه رو برای مشاهده در قالب همین وبلاگ گذاشتم که در جلوی هرکدوم از مطالب، نوع قرار گرفتنشون رو در وبلاگ مشخص کردم.

راستی قبل از این که بریم به سراغ مطالب، می خواستم ازتون خواهش کنم حالا که این پست بیشتر مورد استفاده ی خودمون قرار میگیره ، اگه شما هم تجربه ی مفید آموزشی یا مطلب خاصی دارین که فکر میکنین به درد بقیه ی دوستان میخوره لطف کنین و به ایمیلم به آدرس زیر بفرستین تا با نام خودتون در این پست بذارم تا همه استفاده کنن. ( لطفا اگه این کار رو کردین در قسمت نظرات همین پست بهم خبر بدین تا ایمیلم رو چک کنم.)

آدرس ایمیل  :    ostadetahghigh@gmail.com

 


 

 مطالب کاربردی و مفید ویژه ی معلمان

 

چهل نکته از ریاضی (مشاهده در وبلاگ)

تقویت روخوانی دانش آموزان پایه ی اول (مشاهده در وبلاگ) 

رهنمودهایی جهت تکمیل دفتر مدیریت فرایندهای کلاسی (مشاهده در وبلاگ) 

 

اهداف دوره ی ابتدایی (مشاهده در وبلاگ) ۱۱/ ۱۰ / ۹۱

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کیوان

سلام دوستان عزیزم

از این که به دبستان آنلاین سر زدین ازتون ممنونم. لطفا با درج نظرات سازنده تون، منو در هر چه بهتر کردن محتوای این وبلاگ یاری نمایید..

 

 
دوستان عزیزم: بهتون پیشنهاد میکنم این پست رو به طور کامل و یا بعضی از قسمت ها رو به دلخواه، کپی کرده و در یک پست در وبلاگتون بذارین تا تمام مطالب دبستان آنلاین رو به صورت یک جا در اختیار داشته باشین.
 
 
 
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی 
                                 کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی 
 
برای مشاهده ی لینک های دیگر دوستان عزیزم کلیک نمایید
 
اگه کلیک نکنی از دستت رفته : آموزش وبلاگ نویسی ، کامپیوتر و اینترنت
 
کلیک کن دوست عزیزم ، مطمئنم پشیمون نمیشی
 
 


:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()

این سایت را حمایت می کنم
___________

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید